Music to love: Xavier Rudd

Hi there!

Do you know the feeling when you hear a song and immediately know you will like every single song the artist ever wrote or performed? It is a weird feeling but I totally had it when I listened to this song:

Somehow this kind of music is what I need these days. It reminds me of sunny times. 🙂

And for your pleasure, here are a few more songs of Xavier Rudd:

 

The best thing about this? Xavier Rudd will be performing at a festival near me by the end of this month. Eeeeek!

Happy Wednesday!

Loves,

Katja


4 Gedanken zu “Music to love: Xavier Rudd

  1. So nachdem ich hier schon seit langem still und heimlich mitlese, melde ich mich auch mal zu Wort. 😉 Danke für den tollen Blog und danke für den wunderschönen Musiktipp. Kennst du Carus Thompson? Die Musik von ihm könnte dir auch gefallen.

    Liebe Grüße
    Alexandra

  2. Seine Musik ist wirklich einfach Balsam für die Seele. Eine schöne Mischung aus Jack Johnson & Damien Rice. Ich bin verliebt. Ich hoffe ich schaff’s Ende des Monats an die Nordsee um ihm zu lauschen.

Die Kommentarfunktion ist geschlossen.